Mikä JMG?

Jyväskylä Miniature Gaming ry pyrkii saattamaan figuuripelejä pelaavat ihmiset yhteen ja tarjoamaan jäsenilleen mahdollisimman hyvät tilat harrastamiseen. Haluamme omalla panoksellamme olla edistämässä Jyväskylän ja sen lähialueiden miniatyyripelaamista sen kaikissa muodoissa ja järjestää aiheeseen liittyviä tapahtumia.

Yhdistyksellä on käytössään heti valmista pelitilaa Jyväskylän Tourulasta, osoitteessa Matarankatu 4. Tiloista löytyy pelimattoja pöytineen, sekä maastoja scifi ja fantasia peleihin. Tiloissa järjestämme yleisiä pelipäiviä ja turnausluontoisia pelitapahtumia, joista yleensä infoamme harrastajia sotavasara.net -foorumin kautta. Jäsenillä on myös mahdollisuus omaan avaimeen pelitiloille mahdollistaen tilojen omaehtoisen hyödyntämisen.

Mikäli olet kiinnostunut liittymään joukkoomme, käy tarkistamassa Yhdistys-osion liittymislomake. Muista kuitenkin lukea säännöt ennen hakemuksen jättämistä.

Yhteistyössä

Jyväskylän Fantasiapelit